lördag 20 augusti 2011

BALI!

Hej och hå!
Jag skrev i förra inlägget om att det var en liten förändring på G, och den består av att jag nu och i de kommande 4 månaderna kommer skriva mina inlägg från andra sidan jorden; Bali!


Är här med 3 kompisar för att plugga, men självklart en hel del annat också! Detta inlägg blir ganska kort då vi är lite på språng, ska ner till centrum av Kuta (som staden vi bor i på Bali heter) och käka på Pizza Hut och kanske hitta på något annat kul! Skriver lite mer utförligt någon annan dag, då det kanske är monsunregn eller nåt annat som håller mig inomhus!


Jag har inte hunnit fota så mycket än, men nåt litet foto har jag nog som jag kan slänga upp =)

Allt är väldigt annorlunda här på andra sidan jorden, nån jävel har vridit på månen

Utsikten från vår balkong över poolen och hotellet


Håll utkik så ska du se att det kommer komma mycket fina bilder från Bali under framtida inlägg, adjöken så länge!


Vill även passa på att tipsa om vår gemensamma reseblogg för ytterligare beskrivningar av alla våra äventyr på Bali: http://dmpbali.blogspot.com/

Inga kommentarer: