torsdag 6 oktober 2011

4 små bilder från Bali

Jo men hej du.
Tänkte att jag skulle uppdatera med lite fler bilder härifrån Bali! Jag är väldigt seg och trött i skallen idag efter en lång, och blöt dag i skolan. Har redan skrivit om det i resebloggen så ni får läsa det där istället!

Därför blir det inte så mycket text i detta inlägget, känns ju lite onödigt att skriva samma sak i två bloggar. Kan ju tillägga att vi idag haft besök av en groda, en enögd katt och några fladdermöss här i villan. Men sånt hör till vardagen här.

Först ut är en bild från Gili Islands, som vi besökte för några helger sedan. Tyvärr så tog jag inte så mycket kort där som jag ville, men återvänder jag så blir det mer!
En liten gosse tittar på när hans pappa håller i ett rep ut till en båt i solnedgången.
Varför han gjorde det vet jag inte, men det var säkert av en bra anledning!

En aktiv vulkan här på Bali som tornar upp sig från bakom molnen.

Och nu ska ni få hjälpa mig lite här! Jag har en bild här som jag har två versioner av, en i färg och en i svartvitt. Jag tänker lägga upp en av dem på mitt galleri på DeviantArt, men kan inte bestämma mig för vilken, dom är av samma motiv men ger så helt olika intryck. Så lämna en kommentar om vilken bild du tycker är bäst och vilken som bör läggas upp på galleriet! Danke!

Flottfiskande snubbe i svartvitt

Flottfiskande snubbe i färg

Sådär, inte så många bilder men bättre än ingenting! Nu ska jag ta och äta en glass och kolla på någon serie innan jag somnar här i soffan. Sist jag såg grodan så hoppade den in under soffan, så troligen kommer den attackera mig om jag somnar, det blir spännande!

Adjö på dig, vem du nu är!

1 kommentar:

Sandiisen sa...

Färg